Het aanvraagnummer ontvangt u na het doen van een aanvraag via de website www.mijnaansluiting.nl. Een aanvraagnummer begint met 1000 en bestaat in totaal uit 10 cijfers, bijvoorbeeld 1000123456.
Het aanvraagnummer ontvangt u na het doen van een aanvraag via de website www.mijnaansluiting.nl. Een aanvraagnummer begint met 1000 en bestaat in totaal uit 10 cijfers, bijvoorbeeld 1000123456.
De doorlooptijd van aanvraag tot uitvoerdatum is sterk verschillend per regio of gemeente. Ook kan het bodemonderzoek of een schouw extra vertraging geven. Voor informatie over de doorlooptijd in uw regio vragen wij u contact op te nemen via de gegevens die u heeft ontvangen bij de aanvraag.
Voldoet het niet aan de gestelde voorwaarden, dan kan er vertraging in de planning ontstaan. Op het nationale portaal voor alle aanvragen van aansluitingen vindt u alle eisen voor nieuwbouwaansluitingen. Kijk onder “Uw aansluiting” > punt 6 “Welke voorbereidingen moet ik treffen voor de werkzaamheden?” (www.mijnaansluiting.nl)
Het aanvraagnummer ontvangt u na het doen van een aanvraag via de website www.mijnaansluiting.nl. Een aanvraagnummer begint met 1000 en bestaat in totaal uit 10 cijfers, bijvoorbeeld 1000123456.
Onze monteurs kunnen zich altijd legitimeren met een persoonsgebonden bedrijfspas van de netbeheerder. Soms hebben ze ook een bedrijfspas van Baas bij zich. Hun naam is hierop duidelijk zichtbaar. De monteurs dragen onze officiële bedrijfskleding, bedrukt met het logo van Baas. De kleding bestaat uit een grijze of blauwe broek met een donkerblauwe sweater of polo. Ook beschikken ze over werkgereedschap van de netbeheerder of van Baas.
Ja, het is mogelijk om de afspraak voor het plaatsen van een slimme meter te verzetten. Dit kan tot 24 uur van tevoren.
Plaatsen wij in uw huis een slimme meter, dan kunt u tijdens de werkzaamheden geen gas en elektra gebruiken. Het gas en elektra zijn tijdelijk afgesloten. Klik hier en bekijk onze video over de plaatsing van een slimme meter bij u thuis en alles wat u moet weten over deze werkzaamheden.
De Slimme meter wordt aangeboden door uw netbeheerder. Met een slimme meter is het mogelijk om beter inzicht te krijgen in uw energie- en gasverbruik.
Rondom de meters mogen er geen obstakels zijn. Ook adviseren wij u om elektrische apparaten helemaal uit te schakelen en niet op stand-by te laten staan. Klik hier en bekijk onze video over de plaatsing van een slimme meter bij u thuis en alles wat u moet weten over deze werkzaamheden.
U kunt uw schademelding mailen naar schade@baasbv.nl. Voeg een foto van de schade bij het bericht. Vermeld ook uw telefoonnummer, adresgegevens en uitleg over de schade. Zo kunnen wij snel en op de juiste manier uw schademelding behandelen.
Een netbeheerder is verantwoordelijk voor het energienetwerk en de gas- en elektriciteitsaansluitingen bij jou thuis. Een netbeheerder is op grond van de wet aangewezen voor het beheer van één, of meer dan één net. Wie het netwerk in uw regio beheert ligt vast. U kunt niet zelf een netbeheerder kiezen. Op de website van het EAN-Codeboek ziet u wie uw netbeheerder(s) is/zijn.
Vragen, opmerkingen of een klacht? Stuur ons een e-mail. Wij reageren doordeweeks binnen 48 uur.